nedjelja, 14. lipnja 2015.

Ljeto

Ne mogu vjerovati da je za dva dana gotova ova školska godina!
Pa evo, došlo je ljeto pa će tema današnjeg posta biti ljeto.
Kako mi se ljeto nebi svelo na ležanje u krevetu do 12 i prekomjerno gutanje sladoleda i tako 2 i pol mjeseca odlučila sam napraviti mali popis stvari koje moram napraviti ovo ljeto.


1.Blog
Jedna od stvari kojima sam odlučila posvetit više pažnje nego tijekom školske godine jest blog. Bloggat ću češće i truditi ću se da postovi budu kvalitetniji. Stavljati ću više svojih slika, raditi recenzije i haul postove.Dijeliti ću sitnice iz života na blogu. Također ću čitati više blogova i truditi se ostaviti komentar na svakom postu koji mi se svidi jer znam koliko to znači osobi koja je napisala post.


2.Knjige 
Volim čitati, ali uz školsku lektiru rijetko kad pročitam neku knjigu. U školi imamo 3 izborne lektire pa tako mogu sama izabrati što ću čitati i tako čitati ono što mi se sviđa. Sada kada imam dosta vremena čitat ću knjige. Za sada želim pročitati nekoliko dijela  Harry Pottera i prva 3 dijela Instrumentarija smrtnika. Želim kupiti knjigu u svakom mjestu koje posjetim kao ''suvenir''. Ako želite čitati knjige online posjetite ovu stranicu. Ako znate neke dobre knjige napišite ih u komentare.☺

3.Filmovi i serije
Ista stvar kao i s knjigama, nedostatak vremena.Cilj mi je da pogledam jednu seriju od prve do zadnje epizode.Ako imate prijedloge za serije i filmove napišite u komentare.♥

4.Shopping
Kada počnu praznici obavezno moram u shopping po nekoliko stvari za njeto.Ne znam zašto,ali obožavam ''predškolski shopping'' tj. ono kad kupujemo novu odjeću,obuću,bilježnice, pernice , olovke i sl. 

5.Druženje s prijateljima
Jedan od razloga zašto volim ljeto je to da imamo puno vremena i mogu se družiti s Bff. Moja Bff živi u drugom gradu,ali po ljeti uvijek dođe i cijelo ljeto je tu osim kada ide na more. Većinu stvari koje radim po ljeti radim s mojom dragom Bff. Vještico,jedva čekam subotu!♥

6.Putovanja 
Osim što idem na more,obećala sam sebi da ću posjetiti barem jedan grad koji nije na moru.Moji su mi odlučili ispuniti želju tako da ovo ljeto idem u Beč.☺

7.Poradi na sebi
Iako mi je BMI normalan,želim poraditi na svom izgledu.Odlučila sam vježbati.Razmišljam o insanity workout programu.Uskoro ću napisati poseban post o mojim razmišljanjima na tu temu. Također,odlučila sam se ošišati,treba mi promjena.☺


I to je to,naravno ima još stvari,ali ove sam odvojila kao najvažnije.
Izdržite još ova dva dana,a ako su vam praznici već počeli uživajte.
Ja školu imam još samo u ponedjeljak,u utorak idemo na nagradni izlet u Samobor kao najbolji razred.☺

Što ćete vi raditi pod praznicima?Kako vam se svidjeo post?
Ako želite,ostavite komentar.☺♥♥

4 komentara:

  1. Post ti je super.
    Knjige: Vampirska akademija, Klika, Poslije svega 1 i 2.
    Serije: NCIS, PLL, NCIS:LA, NCIS:New Orleans, Hawaii Five -0
    Filmovi: Behaving Badly, Vampirska akademija, Another Cinderella Story, Once upon a song.

    http://troiscorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Čekaj malo i ti se zoveš Tea ili?
    Blog ti je izvrstan, jako mi se sviđa, kao i ovaj post. Volim liste sa onim što misliš raditi jer mi to daje inspiraciju i ideju što bih ja mogla raditi. Baš sam danas gledala film 'Gracein grijeh' i preporučam ga, kao i PLL ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,da imenjakinje smo, čak su nam i inicijali isti jer i moje prezime počinje na K. :) Hvala ti puno na ovom divnom komentaru, znači mi. Hvala na preporuci, PLL sam počela gledati, a pogledat ću i film. ♥

      Izbriši