subota, 23. svibnja 2015.

My Wishlist

Prvo,moram vam se ispričati što nisam jako,jako dugo pisala,točnije od 6.4.2015.Škola,nedostatak vremena i ideja.No,vratila sam se i obećajem da ću od sada napisati barem jedan post tjednom.
Tema današnjeg posta je My Wishlist,tj. lista predmeta koje želim kupiti.
1. Košulja sa zakovicama. Košulja mi je lijepa,mala zamjerka mi je to što je prozirna,no uz crnu će podkošulju izgledati okej.

Druga stvar su hlače u boji trule višnje.Boja je prelijepa i osvježit će moju kolekciju hlača u kojoj dominiraju plava i crna boja.

3. Crne creepersice. U početku mi se nisu sviđale,ali sada mi se jako,jako sviđaju i nadam se da ću ih uskoro kupiti. 

Četvrta stvar,koju sam imala priliku kupiti u 3 mjesecu,ali sam samo prošla pored nje i mislila kako ću je kupiti poslije je košulja na mačke.Ako ste čitali moje prijašnje postove znate koliko volim mačke i ova košulja jednostavno mora biti moja. 

5.Ova majica je jednostavna,a opet šalje snažnu poruku.Nažalost nisam je vidjela ni u jednom dućanu,no nadam se da će se uskoro pojaviti u ilozima,jer jednostavno mora biti moja!

Šesto mjesto zauzimaju ove sunčane naočale.Inače nisam ljubitelj sunčanih naočala,ali ove su mi prelijepe.

Posljednja,ali ne i manje vrijedna stvar je ovaj emoji ruksak.Izgleda slatko i baš je nekako odkačen.

To je to što zasada želim kupiti.
Koje stvari vam se sviđaju,a koje ne?
Što se nalazi na vašoj shopping listi?

Sljedeći post vjerovatno iduću subotu.♥


4 komentara:

  1. Odličan post :) Samo tako nastavi :'3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post. Pa, ove cipele su mi okej, malo su mi neobične. xD Ruksak sa emojima i hlače boje višnje su i meni na wishlisti, hehe :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!♥ Istina,neobične su,ali meni iz nekog razloga djeluju slatko.Nadam se da će ruksak uskoro doći na naše tržište,heh :3

      Izbriši