ponedjeljak, 6. travnja 2015.

Top 5,jednodnevni izlet + Q&A


Teme današnjeg posta su Top 5,jednodnevni izlet i Q&A.Nadam se da vam ne smeta što sam spojila više tema u jedan post,no imala sam ideja pa zašto da ne?


I.Tema: Top 5
U današnjoj prvoj temi napisati ću nekoliko mojih Top 5 ljestvica.

                                                                  Top 5 Emoji-a                                                                                  
                                                                           1.                                                                                                                                          










2.




3.

      4.




5.







Top 5 blogova
Nabrojila sam blogove čije vlasnice nemaju ask.fm o savjetima,a uz to i blog jer njih pratim stvarno puno i sve su odlične.

Top 5 aplikacija za mobilne uređaje

1,Viber
2.We heart it
3.Snapchat
4.NoCrop
5.Dumb ways to die 1&2

II.Tema: Jednodnevni izlet
Uskoro idem na jednodnevni izlet pa sam odlučila da pišem o tome.Napisati ću prednosti i nedostatke jednodnevnih izleta te moju organizaciju za jedan takav.

Prednosti:
                 -Putuješ te tako upoznaješ nova mjesta,kulturnu baštinu,povijest što je edukativno i može biti jako zabavno.
                  -Taj dan nema nastave što dobro dođe da se odmoriš o učenja,a i dalje si s ekipom iz razreda,no moglo bi biti nezgodno ako profesori zahtijevaju nadoknadu izgubljenih satova.
                      -Ovo možda nama ne znači puno,ali našim roditeljima je zasigurno važno.Jednodnevni izleti znatno su jeftiniji od izleta s noćenjem.

Nedostatci:
                  -U jednom danu ne stignemo pogledati sve znamenitosti i prirodne ljepote nekog grada/zavičaja. Uskraćen nam je dio sadržaja koji bi nas možda više zanimao nego sadržaj koji je u programu.
- Nerijetko su dugo zadržimo na takvim izletima te kasno dođemo kući pa smo sutradan u školi umorni.


Moja organizacija:

Po meni je najvažnije da sve stvari koje ću nositi na izlet nabavim dan prije.Također,kad idem u kupovinu uvijek napravim popis koje stvari mi trebaju kako nešto ne bih zaboravila kupiti.Stvari koje ja obavezno nosim na izlet su: 1.5 l pića(prijem užasno puno vode i uvijek nosim i previše,ali imam strah da ću biti žedna,dehidrirati i završiti u bolnici,lol) 1 sendvič pošto uvijek idemo u Mc Donald's(uvijek nosim sendvič sa sirom,jer mrzim kad stanemo,svi izvade sendviče i zrakom se počne širiti miris raznovrsnih salama),grickalice po izboru,žvake,bomboni,novac(nosim od 75 do 150 kn i uvijek posuđujem svima jer mi uvijek ostane viška),mobitel i slušalice,knjiga,labelo,gumica za kosu,ogledalo i češalj i mislim da je to to.Ako mi još nešto treba to kupim na benzinskoj crpki kada stajemo.Na dan polaska budim se najmanje 1 i  pol prije nego što autobus kreće da sve stignem.Spremim sve stvari u ruksak,obavim higijenu,pojedem nešto,provjerim vremenske prognoze,provjerim jesam li sve uzela i krenem.Uvijek,ali uvijek dolazim ranije nego što treba,npr. ako trebamo doći u 8.15 ja ću u 7.50 biti na stajalištu.Užasna sam,znam.
III.Tema: Q&A
U komentare pišite pitanja za Q&A. ☺

To bi bilo to od današnjeg posta,nadam se da vam se svidio.Ako imate neku želju za sljedeći post napišite u komentare.Uživajte.☺♥
[Ne znam zašto,ali ovaj post se na blogu prikazuje prije prvog posta,ako ne popravim to,molim vas zanemarite♥]


2 komentara: