ponedjeljak, 6. travnja 2015.

TMI tag , mačke,hrana i ja (post upoznavanja)

Krenut ću s TMI tagom.☺


1. Što nosiš na sebi? Crnu majicu i crne tajice.

2. Jesi li ikad bila zaljubljena? Nisam sigurna lol.

3. Jesi li ikad imala užasan prekid? Ne.

4. Koliko si visoka? 158cm iako nisam sigurna.

5. Koliko imaš kilograma?Previše.

6. Imaš li tetovaže? Za sada nemam ni jednu, ali kada budem starija planiram si napravit nekoliko jer obožavam tetovaže(u normalnim količinama.).

7. Imaš li pirsinge? Nemam.

8. OTP? ("One True Pairing") Jace i Clary iz filma/ knjige The Mortal Instruments.

9. Najdraža serija? Navy CIS.

10. Najdraži bendovi? Nirvana i Black Sabbath.

11. Nešto što ti nedostaje? Ljeto.

12. Najdraža pjesma? Nemam najdražu pjesmu.

13. Koliko godina imaš? 13, u 12 mjesecu ću imati 14.

14. Znak u horoskopu? Strijelac.

15. Kvalitete koje tražiš u partneru? Iskrenost.

16. Najdraži citat? Nemam baš najdraži.

17. Najdraži glumac? Jamie Campbell Bower.

18. Najdraža boja? Crna i siva.

19. Tiha ili glasna glazba? Tiha.

20. Gdje ideš kada si tužna? U svoju sobu.

21. Koliko ti treba da se o tuširaš? t-20 minuta.

22. Koliko ti treba vremena da se spremiš ujutro? Oko pola sata.

23. Jesi li ikad bila u fizičkoj tučnjavi? Nisam.

24. Što te privlači kod dečkiju?  Sarkazam.

25. Što te odbija kod dečkiju? Neurednost.

26. Razlog zbog kojeg si napravila blog? Volim pisati.

27. Strahovi? Pad sa visine,mrak.

28. Zadnja stvar zbog koje si plakala? Ne plačem često, tako da ne znam.

29. Zadnji put kada si rekla nekome da ga voliš? Jučer,mački lol.

30. Značenje iza tvog imena bloga? Kutak čudne djevojke.

31. Zadnja knjiga koju si pročitala? Lektira

32. Knjiga koju trenutno čitaš? Ne čitam trenutno.

33. Zadnja serija koju si gledala? NCIS.

34. Zadnja osoba s kojom si pričala? Brat.

35. Veza tebe i osobe s kojom si se zadnje dopisivala? IBF.

36. Najdraža hrana? Lubenica.

37. Mjesto koje želiš posjetiti? Japan,UK,Francuska,Norveška i Finska.

38. Zadnje mjesto koje si posjetila? Shopping centar.

39. Imaš li simpatiju? Nemam.

40. Zadnji put kada si nekog poljubila? Nisam.

41. Zadnji put kada te je netko uvrijedio? Jučer.

42. Najdraži okus slatkiša? Čokolada.

43. Koje instrumente sviraš? Ni Ni jedan. 

44. Najdraži komad nakita? Nemam.

45. Zadnji sport koji si igrala?Badminton.

46. Zadnja pjesma koju si pjevala? Die Young-Black Sabbath.

47. Najdraža chat up line? Nemam.

48. Jesi li ju ikad iskoristila? Nisam.

49. Zadnji put kada si nekoga zagrlila? Jučer.

50. Tko bi trebao odgovoriti na ova pitanja? Tko želi.☺


To bi bilo to od TMI taga.Želim da me što bolje upoznate kako bi mogli raditi neke rasprave na blogu,a i meni je osobno ljepše kad znam nešto o osobi čiji blog čitam.Moje ime je Tea,ali na internetu često koristim ime Wendy.Imam 13 godina i idem u 7. razred.Mjesto stanovanja još neću otkriti.O izgledu neću govoriti puno,ako blog uspije postavit ću svoju sliku.Imam smeđu kosu i smeđe oči,visoka sam 158 cm i najčešće sam u crnoj/sivoj/bijeloj odjeći,ali nosim i druge boje.
Pričljiva sam u krugu osoba koje su mi drage.Moj razred nije baš divan pa jedva čekam srednju školu.Blog sam otvorila zato što volim pisati i bloganje mi ju uvijek bilo zanimljivo,ali nisam imala hrabrosti.Sada mi preostaje nadati se da će vam se postovi svidjeti.Obožavam mačke.Kod majke imam jednu macu,a kod tate dvije. Moji roditelji su rastavljeni,no to mi nije problem jer sam jedan tjedan kod tate,a jedan kod mame.
Imam starijeg brata koji mi puno pomaže i podržava me(samo u pametnim postupcima i razmišljanjima).Volim upoznavati nove ljude i stvarno,ali stvarno mi nije problem razgovarati s nekim o bio čemu.Bilo da vam treba savjet ili vam je samo dosadno i nemate s kim pričati javite se.Na kraju posta ću vam ostaviti kontakte.Obožavam lubenice.Lubenica je ja mislim jedina hrana koju bih mogla jesti svaki dan. Ne volim meso  i rijetko kada ga jedem.Volim kriminalističke serije.Trenutno pratim samo NCIS,ali kad ću imati viška vremena pogledati ću neke druge pa ako imate prijedlog napišite u komentare.Raspisala sam se,no kako sav već rekla želim da me što bolje  upoznate.Ako imate kakva pitanja o meno napišute u komentare i odgovorit ću vam.

Kik: dijete_cvijeca
Snapchat: wendylovescats
Instagram: septembers_children 
Ask.fm: septembers_children
We heart it: septembers_children(možete mi poslati postcard)
GMail: wendyvolimacke@gmail.com


To je to od ovog posta,nadam se da vam se svidio.Molim vas ne osuđujte me jer imam 13 godina,znam da moje pisanje nije savršeno,ali trudim se i dajem sve od sebe.Sljedeći post će imati tekst u jednakom omjeru sa slikama.Ako imate prijedloge o čemu da pišem u slijedećem postu napišite u komentare.Uživajte u vikendu.
       

                

Broj komentara: 5:

  1. Napokon netko da prati i voli NCIS kao i ja.
    Znači meni najbolja krimi serija je NCIS:Los Angeles. Spin off NCIS-a. Moraš pogledati ako nisi. Onda Castle. Radnja je smještena u New Yorku. Osim policajaca na poprište ide i pisac Castle. Hawaii Five 0 također pogledaj ako nisi. Mislim da je popodne na RTL 2, ali nisam sigurna.

    diarybyt.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na prijedlozima,sada pod praznicima imam više vremena pa ću svakako pogledati nešto od ovoga. :) Kada objaviš neki post,molim te obavjesti me jer još nisi dodala gadget za praćenje tvog bloga.I sretno s blogom. :)

      Izbriši